IP телефонія

Сервер телефонії

Виконує функції цифрової АТС, - адмініструє і записує вхідні і вихідні дзвінки.

GSM шлюз

Дає можливість використовувати sim карти для вхідних і вихідних дзвінків.

Налаштування

Необхідне для того, щоб обладнання працювало згідно з потребами вашої компанії.

Тех підтримка

На обладнання гарантія 12 місяців і для клієнтів є технічна підтримка.

IP телефонія

Виконує функції цифрової АТС, - адмініструє і записує вхідні і вихідні дзвінки.

Дає можливість використовувати sim карти для вхідних і вихідних дзвінків.

Необхідне для того, щоб обладнання працювало згідно з потребами вашої компанії.

На обладнання гарантія 12 місяців і для клієнтів є технічна підтримка.

Переваги наших рішень

Відсутність абонплат

Ми пропонуємо використовувати IP телефонію на основі Asterisk. Це рішення є OpenSource проектом та не вимагає сплати коштів за програмне забезпечення.

Робота без інтернету

Як правило GSM обладнання (наприклад GSM шлюз), сервер телефонії і робочі місця знаходяться в одній локальній мережі і зв'язок між ними відбувається через маршрутизатор. Інтернет в даній схемі не задіяний.

Немає обмежень

IP телефонія Asterisk не має обмежень по кількості співробітників працюючих в системі, внутрішніх та зовнішніх номерів, а отже ви не маєте обмежень по масштабуванню вашого бізнесу.

Сервер телефонії

Asterisk + FreePBX

Illustration

Інсталяція на ваш сервер

Встановлення Asterisk + FreePBX на ваш сервер. В вартість входить базове налаштування системи*
технічні вимоги

Вартість: 15 900 грн

Illustration

Готовий сервер телефонії

Готовий сервер з встановленою IP телефонією Asterisk і FreePBX. В вартість входить базове налаштування системи*
характеристики

Вартість: 22 900 грн

Додаткове обладнання

GSM шлюз - дає можливість використовувати sim карти для вхідних і вихідних дзвінків.

Illustration

Hybertone GoIP4 + налаштування

Вартість: 12 770 грн

Illustration

Hybertone GoIP8 + налаштування

Вартість: 18 510 грн

Illustration

Hybertone GoIP16 + налаштування

Вартість: 39 720 грн

Відповіді на питання

  • Навіщо взагалі потрібна IP телефонія?

    Тільки такий вид зв'язку здатний:● інтегруватися в будь-яку CRM систему і таким чином максимально якісно обслуговувати клієнтів по телефону● повністю контролювати весь потік вхідних, вихідних і пропущених дзвінків● записувати дзвінки для подальшого контролю якості роботи менеджерів● аналізувати статистику дзвінків за обраний період часу● працювати з телефонією як в офісі, так і віддаленоIP телефонія є надійним, сучасним і необхідним рішенням в офісах будь-якого масштабу.

  • Які переваги вашої телефонії?

    НІЯКОЇ АБОНПЛАТИ І ПРИХОВАНИХ ПЛАТЕЖІВ
    Ви купуєте повний комплект обладнання, в вартість якого входить його налаштування. Надалі, ви експлуатуєте систему як будь-яку іншу техніку і не повинні платити абонплату.

    НЕОБМЕЖЕНА КІЛЬКІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ
    Ваш сервер - ваші правила. Немає ніяких обмежень по кількості співробітників, підключених до вашої телефонії.

    НЕОБМЕЖЕНА КІЛЬКІСТЬ SIP НОМЕРІВ
    До сервера можна підключити стільки sip номерів, скільки необхідно і це не перевантажить систему.

    GSM ШЛЮЗ В КОМПЛЕКТІ
    Стандартні комплекти включають в себе GSM шлюзи на 4, на 8, або на 16 sim карт. При бажанні ви без проблем надалі зможете до вашого сервера підключити додаткові шлюзи.

    ЗБЕРЕЖЕННЯ ДАНИХ І ШВИДКА ЗАМІНА SIM КАРТ
    Обладнання знаходиться фізично у вас і доступ до нього, відповідно, теж тільки у вас. Аналогічно і з sim картами - їх не треба нікуди відправляти, вони будуть використовуватися в GSM шлюзі, який знаходиться у вас.

  • Що означає "без абонплат"?

    Абсолютна більшість CRM систем, а також всі сервіси віртуальної телефонії вимагають сплати або одного разу великої суми з подальшою необхідністю сплати щорічно (або частіше) за оновлення системи, або сплати за користування хмарним сервісом на помісячній основі. Ми пропонуємо використовувати IP телефонію на основі Asterisk і CRM систему EspoCRM. Asterisk є OpenSource проектом та не вимагає сплати коштів за програмне забезпечення, а базовий функціонал EspoCRM надається безкоштовно.
    Модуль інтеграції телефонії Asterisk в EspoCRM коштує 15500 грн./рік

  • Як це "працює без інтернету"?

    У тому випадку, коли GSM обладнання (наприклад GSM шлюз), сервер і робочі місця знаходяться в одній локальній мережі - зв'язок між ними відбувається через маршрутизатор, а інтернет при цьому не задіяний. Також, IP телефонія і CRM система можуть бути взагалі встановлені на одному сервері і зв'язок між ними буде миттєвий. 

  • Що означає "без обмежень"?

    IP телефонія Asterisk і CRM система EspoCRM не мають обмежень по кількості співробітників працюючих в системі, а отже ви не маєте обмежень по масштабуванню вашого бізнесу. 

  • Які гарантії?

    На все обладнання, що поставляється нами ми даємо гарантію 12 місяців. Ми працюємо тільки з перевіреними постачальниками и несемо повну відповідальність за якість роботи обладнання.
    Що стосується програмного забезпечення, а саме Asterisk і EspoCRM - ми не є розробниками цього програмного забезпечення і не є його власниками. Ми встановлюємо ті версії програмного забезпечення, які є у вільному доступі "as is", тобто "як є".
    І так, ми не беремо кошти за саме програмне забезпечення, адже воно безкоштовне :) 

  • Чи є підтримка?

    Так, звичайно! У нас є технічна підтримка і кожен наш клієнт у випадку виникнення питань або необхідності нашої допомоги може звернутись до технічної підтримки. 

  • Як замовити?

    Для замовлення натисніть сюди --> "Зробити замовленняНаш спеціаліст зв'яжеться з вами для того, щоб уточнити всі деталі, відповісти на ваші питання і сформувати пропозицію саме для вашої компанії з вартістю і строками реалізації. 

  • *Базове налаштування серверу телефонії

    ● Налаштування внутрішніх ліній (до 30 шт)● Налаштування зовнішніх ліній (до 20 шт)● Налаштування алгоритмів прийому дзвінка для робочого та неробочого часу● Налаштування алгоритмів здійснення дзвінка● Запис та налаштування голосового вітання для робочого часу● Запис та налаштування голосового вітання для неробочого часу● Налаштування запису розмов● Запис та налаштування голосового меню (IVR) - 1 рівень

Залишились питання?

Будь ласка, зателефонуйте нам, або залиште свої контакти у формі. Будемо раді надати вам повну консультацію по нашим рішенням, а також надати демо доступ і провести для вас демонстрацію можливостей системи.

Адреса

Київ, Глибочицька, 72, оф. 302

Телефон

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.